SEMINARS

Management Committees, Study Days, Working Meetings, Conventions, Workshops,…

A UNIQUE AND DEDICATED PLACE

With our solutions and our seminar offers, we offer you to break habits and give your participants an incomparable experience.

VYou will appreciate our inspiring solutions with new meeting formats, half-day or study day, recreational and gourmet breaks to pleasantly punctuate your seminar, a lunch full of flavors and discoveries.

Our turnkey packages offer you efficient and controlled formats so that your teams can work with confidence. In peace, in the heart of a prestigious wine region, whatever the atmosphere you choose, you can be sure of a setting conducive to creativity and reflection.

An All-inclusive or à la carte organization

We organize your study days according to classic all-inclusive formats (Work Meetings, Seminars, etc.) while offering specific à la carte Team building services through activity such as Discovery workshops:

  • Tasting games,
  • Escape Game,
  • culinary Workshops …

Assets

+ Turnkey + Service + Gourmet Cuisine + Efficiency + Comfort

OUR STUDY DAYS include

Study day

Meeting pack from 8 a.m. to 6 p.m.

Welcome coffee

Morning break

Afternoon break

Choice of lunch formulas

ON ESTIMATE FROM
110€ TTC /Person
Vous souhaitez télécharger notre catalogue ?Merci de renseigner les informations qui suivent pour recevoir le lien de téléchargement


Pack Escapade 250 €Septembre - octobre

Envie d'un moment de détente à deux. Le Pavillon des Millésimes vous propose une escapade hors du temps.
Pack :

  • 1 nuit dans la suite de votre choix
  • déjeuner ou diner
  • petit déjeuner
  • 1 coupe de champagne ou saint Emilion grand cru...
PrivatisationUn lieu exceptionnel dédié à votre événement

Le Pavillon des Millésimes est disponible pour tous vos événements privés. Avec ses 4 suites et son dortoir, vous avez ici une capacité totale pour loger 12 personnes.

La privatisation du lieu est possible pour y organiser vos événements privés : fêtes de famille ou entre amis, célébrations, mariages, anniversaires, baptêmes, séminaires...

Merci de nous contacter pour plus d’informations.